Idag fyller min yngsta son år, borde vara en fin dag för honom allt började ganska bra jag och storebror väckte honom med sång och en liten present sin riktiga present vill han ha först på kvällen, men jag hade ivarjefall köpt ett modell större påskägg.

Sen dÃ¥ barnen sitter och äter morgonmÃ¥l kommer min man in han brukar skjussa barnen till skolorna och hem, idag var han väldigt sur för att jag redan grattat sonen, hallo klockan var 7.15 dÃ¥ han kommer och skolorna börjar kl 8, inte kan jag vänta med att väcka barnen tills han behagar komma, sen sa han att han inte kommer ikväll pÃ¥ sonens födelsedag, (mitt hjärta grÃ¥ter) dÃ¥ small det för mej jag kunde inte hÃ¥lla mej fastän barnen satt i köket och Ã¥t, vet nu inte om han kommer ikväll hoppas det för sonens skull för min del kunde han gärna stanna borta som tur är kommer mina 2 syskon till oss ikväll, just nu känns det sÃ¥ svÃ¥rt och tungt, känns som om jag inte räcker till allt och mina tankar snurrar runt i mitt huvud lite för snabbt.

Det är svårt att försöka vara stor och stark då man egentligen är liten och rädd.

Hoppas mina barn för en fin dag ivarjefall trots att jag inte kunde ge det till dem direkt från morgonen.